Język angielski

25.05.2022

W tym tygodniu poznaliśmy nową piosenkę ,,If you’re happy…’’ i śpiewaliśmy ją pokazując gestami. Powtarzaliśmy słownictwo związane z pogodą oraz częściami ciała. Bawiliśmy się przy piosenkach ,,How’s the weather?’’ oraz ,,Head and shoulders’’.

 

04.05.2022

W tym tygodniu utrwalaliśmy słownictwo związane z jedzeniem (juice, cookies, banana, sandwich, egg, milk) i piosenkę ,,My Favourite Food’’. Mówiliśmy też jakie jest nasze ulubione jedzenie (My favourite food is…).

 

20.04.2022

W tym tygodniu utrwalaliśmy nazwy ubrań oraz piosenkę ,,My Clothes’’. Słuchaliśmy nagrania historyjki ,,A Rainy Day’’. Śpiewaliśmy piosenki ,,My Face’’, ,,Head and shoulders’’, ,,Two Little Eyes’’ utrwalając nazwy części ciała.

09.03.2022

W tym tygodniu powtarzaliśmy nazwy części ciała (eyes, nose, ears, mouth). Śpiewaliśmy piosenkę ,,My Face’’ i tańczyliśmy do piosenki ,,Head and shoulders’’

 

02.03.2022

W tym tygodniu poznaliśmy nazwy części ciała (eyes, nose, ears, mouth) oraz piosenkę ,,My Face’’ Tańczyliśmy również do piosenki ,,Head and shoulders’’ i ilustrowaliśmy jej treść gestami.

23.02.2022

W tym tygodniu powtarzaliśmy nazwy zabawek i śpiewaliśmy piosenkę ,,My Favourite Toys’’ oraz ilustrowaliśmy gestami rymowankę ,,Teddy Bear, Teddy Bear’’. Powtórzyliśmy również słownictwo związane z pogodą i śpiewaliśmy piosenkę ,,How’s the weather’’. Tańczyliśmy również do piosenki ,,Walking, walking’’.

16.02.2022

Na zajęciach w tym tygodniu poznaliśmy rymowankę ,,Teddy Bear, Teddy Bear’’ i ilustrowaliśmy jej treść gestami. Śpiewaliśmy również piosenkę ,,My Favourite Toys’’ i utrwalaliśmy słownictwo związane z zabawkami.

 

09.02.2022 r.

W tym tygodniu utrwalaliśmy nazwy zabawek (ball, car, doll, teddy bear, robot, blocks ). Śpiewaliśmy piosenkę ,,My Favourite Toys’’. Słuchaliśmy nagrania historyjki ,,Let’s Tidy Up!’’. Powtarzaliśmy również słownictwo związane z pogodą i śpiewaliśmy piosenkę ,,How’s the weather?’’

02.02.2002 r.

W tym tygodniu utrwalaliśmy nazwy zabawek (ball, car, doll, teddy bear, robor, blocks ). Śpiewaliśmy piosenkę ,,My Favourite Toys’’ – słuchając nagrania pokazywaliśmy gestami jej treść. Graliśmy w gry językowe utrwalając poznane słownictwo.

 

5.01.2022

W tym tygodniu utrwalaliśmy słownictwo związane z pogodą (sunny, rainy, windy, cloudy). Śpiewaliśmy piosenkę ,,How’s the weather?’’ oraz ,,Rain, Rain, Go Away’’. Graliśmy w gry językowe utrwalające poznane słownictwo.

 

15.12.2021

Na zajęciach w tym tygodniu poznaliśmy słownictwo związane ze świętami Bożego Narodzenia (Christmas tree, star, bell, candle, wreath, present, elf, snowman, Santa, reindeer). Śpiewaliśmy piosenki: ,,We wish you a Merry Christmas’’, ,,I’m a little snowman’’, ,,Hello Reindeer’’.

8.12.2021

Na zajęciach w tym tygodniu poznaliśmy słownictwo związane ze Św. Mikołajem (Santa, reindeer, elf, sleigh, present). Poznaliśmy również elementy stroju Św. Mikołaja (hat, boots, coat, pants, bag, gloves, belt). Śpiewaliśmy nowe piosenki: ,,Hello Reindeer’’ oraz ,,His Name is Santa Claus’’ i pokazywaliśmy ich treść gestami.

1.12.2021

W tym tygodniu utrwalaliśmy słownictwo związane z pogodą (sunny, rainy, windy, cloudy) śpiewając piosenkę ,,How’s the weather?’’ Śpiewaliśmy też piosenkę ,,Two Yellow Leaves’’. Graliśmy w gry językowe utrwalające poznane słownictwo. Poznaliśmy nową piosenkę ,,Rain, Rain, Go Away’’.

24.11.2021

W tym tygodniu utrwalaliśmy słownictwo z poprzednich zajęć (book, crayon, table, chair) i śpiewaliśmy piosenkę ,,This Is My Classroom’’. Poznaliśmy też nową piosenkę ,,Two Yellow Leaves’’ i utrwalaliśmy słownictwo związane z pogodą (sunny, rainy, windy, cloudy) śpiewając piosenkę ,,How’s the weather?’’

17.11.2021

W tym tygodniu utrwalaliśmy słownictwo z poprzednich zajęć (book, crayon, table, chair) i śpiewaliśmy piosenkę ,,This Is My Classroom’’. Poznaliśmy historyjkę ,,Where’s My Crayon?’’ i odpowiadaliśmy na pytania dotyczące jej treści.

10. 11.2021

Na dzisiejszych zajęciach przywitaliśmy się piosenką ,,Hello’’. Poznaliśmy słownictwo związane z przedmiotami znajdującymi się w sali (book, crayon, table, chair) i śpiewaliśmy nową piosenkę ,,This Is My Classroom’’. Utrwalaliśmy również słownictwo związane z pogodą (sunny, rainy, windy, cloudy) i śpiewaliśmy piosenkę o pogodzie. Na zakończenie zajęć pożegnaliśmy się piosenką ,,Goodbye’’.

 

3.11.2021

What’s the weather like today? – Jaka jest dzisiaj pogoda? – utrwalenie słownictwa związanego z pogodą.

W tym tygodniu na zajęciach powtarzaliśmy nazwy członków rodziny (mummy, daddy, brother, sister, granny, grandad) grając w gry językowe. Utrwalaliśmy poznane dotąd piosenki ,,I Love My Family”, ,,Family Fingers’’ oraz ,,One Red Heart’’. Powtarzaliśmy słownictwo związane z pogodą (sunny, rainy, windy, cloudy) i śpiewaliśmy poznaną na poprzednich zajęciach piosenkę o pogodzie – Wheather chant. Dzieci odpowiadały na pytanie: What’s the weather like today? (Jaka jest dzisiaj pogoda?) Na zakończenie zajęć dzieci pożegnały się z Dex’em i zaśpiewaliśmy piosenkę na pożegnanie ,,Bye-bye’’.

27.10.2021.

W tym tygodniu na zajęciach utrwalaliśmy nazwy członków rodziny (mummy, daddy, brother, sister, granny, grandad). Śpiewaliśmy piosenki ,,I Love My Family” oraz ,,Family Fingers’’. Wprowadziliśmy słownictwo związane z pogodą (sunny, rainy, windy, cloudy) – dzieci wskazywały właściwe obrazki i pokazywały gestami pogodę. Poznaliśmy nową piosenkę o pogodzie – Wheather chant. Bawiliśmy się w zabawę ,,Where’s Dex? – dzieci szukały gdzie schował się Dex. Śpiewaliśmy też piosenkę ,,One Red Heart’’. Na zakończenie zajęć pożegnaliśmy się z Dex’em i zaśpiewaliśmy piosenkę ,,Bye-bye.

20.10.2021.

W tym tygodniu na zajęciach powtórzyliśmy Hello Song (piosenkę na powitanie) oraz
Bye-bye Song (piosenkę na pożegnanie). Oglądaliśmy historyjkę ,,Hello Dex’’ i dzieci odpowiadały na pytania dotyczące jej treści. Śpiewaliśmy piosenkę ,,I love my family” oraz ,,Family fingers’’. Wprowadziliśmy słownictwo związane z pogodą (sunny, rainy) – dzieci wskazywały właściwe obrazki i pokazywały gestami. Nauczyliśmy się piosenki związanej z pogodą. Utrwalaliśmy również słownictwo związane z członkami rodziny.

13.10.2021.

W tym tygodniu na zajęciach powtórzyliśmy Hello Song (piosenkę na powitanie) oraz
Bye-bye Song (piosenkę na pożegnanie). Dzieci wysłuchały historyjki ,,Hello Dex” i odpowiadały na pytania dotyczące jej treści. Utrwalaliśmy słownictwo związane z członkami rodziny – gry językowe. Śpiewaliśmy piosenkę ,,I love my family”. Poznaliśmy również nową piosenkę ,,Family fingers”.

06.10.2021

Na pierwszych zajęciach dzieci zapoznały się z pytaniem What’s your name? (Jak masz na imię?) i udzielały na nie odpowiedzi podając swoje imię. Dzieci poznały również dinozaura Dex i jego przyjaciół – Meg, Charlie, Buddy. Wprowadziliśmy Hello Song (piosenkę na powitanie) oraz Bye-bye Song (piosenkę na pożegnanie). Poznaliśmy słówka związane z członkami rodziny: mummy, daddy, brother, sister. Wprowadziliśmy piosenkę ,,I love my family”. Utrwalaliśmy poznane słownictwo poprzez gry językowe z kartami obrazkowymi.

25.05.2022

W tym tygodniu poznaliśmy nową piosenkę ,,If you’re happy…’’ i śpiewaliśmy ją pokazując gestami. Powtarzaliśmy słownictwo związane z pogodą oraz częściami ciała. Bawiliśmy się przy piosenkach ,,How’s the weather?’’ oraz ,,Head and shoulders’’.

04.05.2022

W tym tygodniu utrwalaliśmy słownictwo związane z jedzeniem (juice, cookies, banana, sandwich, egg, milk) i piosenkę ,,My Favourite Food’’. Mówiliśmy też jakie jest nasze ulubione jedzenie (My favourite food is…).

 

20.04.2022

W tym tygodniu utrwalaliśmy nazwy ubrań oraz piosenkę ,,My Clothes’’. Słuchaliśmy nagrania historyjki ,,A Rainy Day’’. Śpiewaliśmy piosenki ,,My Face’’, ,,Head and shoulders’’, ,,Two Little Eyes’’ utrwalając nazwy części ciała.

09.03.2022

W tym tygodniu powtarzaliśmy nazwy części ciała (eyes, nose, ears, mouth). Śpiewaliśmy piosenkę ,,My Face’’ i tańczyliśmy do piosenki ,,Head and shoulders’’

02.03.2022

W tym tygodniu poznaliśmy nazwy części ciała (eyes, nose, ears, mouth) oraz piosenkę ,,My Face’’ Tańczyliśmy również do piosenki ,,Head and shoulders’’ i ilustrowaliśmy jej treść gestami.

23.02.2022

W tym tygodniu powtarzaliśmy nazwy zabawek i śpiewaliśmy piosenkę ,,My Favourite Toys’’ oraz ilustrowaliśmy gestami rymowankę ,,Teddy Bear, Teddy Bear’’. Powtórzyliśmy również słownictwo związane z pogodą i śpiewaliśmy piosenkę ,,How’s the weather’’. Tańczyliśmy również do piosenki ,,Walking, walking’’.

16.02.2022

Na zajęciach w tym tygodniu poznaliśmy rymowankę ,,Teddy Bear, Teddy Bear’’ i ilustrowaliśmy jej treść gestami. Śpiewaliśmy również piosenkę ,,My Favourite Toys’’ i utrwalaliśmy słownictwo związane z zabawkami.

 

09.02.2022 r.

W tym tygodniu utrwalaliśmy nazwy zabawek (ball, car, doll, teddy bear, robot, blocks ). Śpiewaliśmy piosenkę ,,My Favourite Toys’’. Słuchaliśmy nagrania historyjki ,,Let’s Tidy Up!’’. Powtarzaliśmy również słownictwo związane z pogodą i śpiewaliśmy piosenkę ,,How’s the weather?’’

02.02.2002 r.

W tym tygodniu utrwalaliśmy nazwy zabawek (ball, car, doll, teddy bear, robor, blocks ). Śpiewaliśmy piosenkę ,,My Favourite Toys’’ – słuchając nagrania pokazywaliśmy gestami jej treść. Graliśmy w gry językowe utrwalając poznane słownictwo.

 

5.01.2022

W tym tygodniu utrwalaliśmy słownictwo związane z pogodą (sunny, rainy, windy, cloudy). Śpiewaliśmy piosenkę ,,How’s the weather?’’ oraz ,,Rain, Rain, Go Away’’. Graliśmy w gry językowe utrwalające poznane słownictwo.

 

15.12.2021

Na zajęciach w tym tygodniu poznaliśmy słownictwo związane ze świętami Bożego Narodzenia (Christmas tree, star, bell, candle, wreath, present, elf, snowman, Santa, reindeer). Śpiewaliśmy piosenki: ,,We wish you a Merry Christmas’’, ,,I’m a little snowman’’, ,,Hello Reindeer’’.

8.12.2021

Na zajęciach w tym tygodniu poznaliśmy słownictwo związane ze Św. Mikołajem (Santa, reindeer, elf, sleigh, present). Poznaliśmy również elementy stroju Św. Mikołaja (hat, boots, coat, pants, bag, gloves, belt). Śpiewaliśmy nowe piosenki: ,,Hello Reindeer’’ oraz ,,His Name is Santa Claus’’ i pokazywaliśmy ich treść gestami.

1.12.2021

W tym tygodniu utrwalaliśmy słownictwo związane z pogodą (sunny, rainy, windy, cloudy) śpiewając piosenkę ,,How’s the weather?’’ Śpiewaliśmy też piosenkę ,,Two Yellow Leaves’’. Graliśmy w gry językowe utrwalające poznane słownictwo. Poznaliśmy nową piosenkę ,,Rain, Rain, Go Away’’.

24.11.2021

W tym tygodniu utrwalaliśmy słownictwo z poprzednich zajęć (book, crayon, table, chair) i śpiewaliśmy piosenkę ,,This Is My Classroom’’. Poznaliśmy też nową piosenkę ,,Two Yellow Leaves’’ i utrwalaliśmy słownictwo związane z pogodą (sunny, rainy, windy, cloudy) śpiewając piosenkę ,,How’s the weather?’’

17.11.2021

W tym tygodniu utrwalaliśmy słownictwo z poprzednich zajęć (book, crayon, table, chair) i śpiewaliśmy piosenkę ,,This Is My Classroom’’. Poznaliśmy historyjkę ,,Where’s My Crayon?’’ i odpowiadaliśmy na pytania dotyczące jej treści.

10. 11.2021

Na dzisiejszych zajęciach przywitaliśmy się piosenką ,,Hello’’. Poznaliśmy słownictwo związane z przedmiotami znajdującymi się w sali (book, crayon, table, chair) i śpiewaliśmy nową piosenkę ,,This Is My Classroom’’. Utrwalaliśmy również słownictwo związane z pogodą (sunny, rainy, windy, cloudy) i śpiewaliśmy piosenkę o pogodzie. Na zakończenie zajęć pożegnaliśmy się piosenką ,,Goodbye’’.

 

3.11.2021

What’s the weather like today? – Jaka jest dzisiaj pogoda? – utrwalenie słownictwa związanego z pogodą.

W tym tygodniu na zajęciach powtarzaliśmy nazwy członków rodziny (mummy, daddy, brother, sister, granny, grandad) grając w gry językowe. Utrwalaliśmy poznane dotąd piosenki ,,I Love My Family”, ,,Family Fingers’’ oraz ,,One Red Heart’’. Powtarzaliśmy słownictwo związane z pogodą (sunny, rainy, windy, cloudy) i śpiewaliśmy poznaną na poprzednich zajęciach piosenkę o pogodzie – Wheather chant. Dzieci odpowiadały na pytanie: What’s the weather like today? (Jaka jest dzisiaj pogoda?) Na zakończenie zajęć dzieci pożegnały się z Dex’em i zaśpiewaliśmy piosenkę na pożegnanie ,,Bye-bye’’.

 

27.10.2021.

W tym tygodniu na zajęciach utrwalaliśmy nazwy członków rodziny (mummy, daddy, brother, sister, granny, grandad). Śpiewaliśmy piosenki ,,I Love My Family” oraz ,,Family Fingers’’. Wprowadziliśmy słownictwo związane z pogodą (sunny, rainy, windy, cloudy) – dzieci wskazywały właściwe obrazki i pokazywały gestami pogodę. Poznaliśmy nową piosenkę o pogodzie – Wheather chant. Bawiliśmy się w zabawę ,,Where’s Dex? – dzieci szukały gdzie schował się Dex. Śpiewaliśmy też piosenkę ,,One Red Heart’’. Na zakończenie zajęć pożegnaliśmy się z Dex’em i zaśpiewaliśmy piosenkę ,,Bye-bye.

 

20.10.2021.

W tym tygodniu na zajęciach powtórzyliśmy Hello Song (piosenkę na powitanie) oraz
Bye-bye Song (piosenkę na pożegnanie). Oglądaliśmy historyjkę ,,Hello Dex’’ i dzieci odpowiadały na pytania dotyczące jej treści. Śpiewaliśmy piosenkę ,,I love my family” oraz ,,Family fingers’’. Wprowadziliśmy słownictwo związane z pogodą (sunny, rainy) – dzieci wskazywały właściwe obrazki i pokazywały gestami. Nauczyliśmy się piosenki związanej z pogodą. Utrwalaliśmy również słownictwo związane z członkami rodziny.

13.10.2021.

W tym tygodniu na zajęciach powtórzyliśmy Hello Song (piosenkę na powitanie) oraz
Bye-bye Song (piosenkę na pożegnanie). Dzieci wysłuchały historyjki ,,Hello Dex” i odpowiadały na pytania dotyczące jej treści. Utrwalaliśmy słownictwo związane z członkami rodziny – gry językowe. Śpiewaliśmy piosenkę ,,I love my family”. Poznaliśmy również nową piosenkę ,,Family fingers”.

06.10.2021

Na pierwszych zajęciach dzieci zapoznały się z pytaniem What’s your name? (Jak masz na imię?) i udzielały na nie odpowiedzi podając swoje imię. Dzieci poznały również dinozaura Dex i jego przyjaciół – Meg, Charlie, Buddy. Wprowadziliśmy Hello Song (piosenkę na powitanie) oraz Bye-bye Song (piosenkę na pożegnanie). Poznaliśmy słówka związane z członkami rodziny: mummy, daddy, brother, sister. Wprowadziliśmy piosenkę ,,I love my family”. Utrwalaliśmy poznane słownictwo poprzez gry językowe z kartami obrazkowymi.

25.05.2022

W tym tygodniu utrwalaliśmy materiał z Unitu 6. Wykonaliśmy zadania na str. 47-48 w podręczniku. Powtarzaliśmy piosenki ,,Four Yummy Biscuits’’ oraz ,,My Favourite Food’’. Mówiliśmy jakie jest nasze ulubione jedzenie używając konstrukcji I like…

04.05.2022

W tym tygodniu poznaliśmy słownictwo związane z jedzeniem z Unitu 6 i piosenkę My Favourite Food’’. Wykonaliśmy ćwiczenia na str. 41 i 42 w podręczniku – dzieci wskazywały obrazki przedstawiające nowe słownictwo, nazywały je i naklejały naklejki. Mówiliśmy też jakie jest nasze ulubione jedzenie (My favourite food is…).

 

20.04.2022

W tym tygodniu utrwalaliśmy nazwy ubrań oraz piosenkę ,,My Clothes’’. Wykonaliśmy ćwiczenia w podręczniku z Unitu 5. Słuchaliśmy nagrania historyjki ,,A Rainy Day’’ i opisywaliśmy i kolorowaliśmy obrazki na str. 35 w podręczniku.

09.03.2022

W tym tygodniu słuchaliśmy nagrania historyjki,,Cloud faces’’ z Unitu 4. Wykonaliśmy ćwiczenia na str. 27 w podręczniku. Powtarzaliśmy nazwy części ciała (eyes, nose, ears, mouth). Śpiewaliśmy piosenkę ,,My Face’’ i tańczyliśmy do piosenki ,,Head and shoulders’’.

 

02.03.2022

W tym tygodniu poznaliśmy nazwy części ciała (eyes, nose, ears, mouth) oraz nową piosenkę ,,My Face’’ z Unitu 4. Wykonaliśmy ćwiczenia na str. 25 i 26 w podręczniku. Tańczyliśmy do piosenki ,,Head and shoulders’’.

23.02.2022

W tym tygodniu powtarzaliśmy nazwy zabawek i śpiewaliśmy piosenki ,,My Favourite Toys’’ i ,,Three Blue Balls’’ oraz ilustrowaliśmy gestami rymowankę ,,Teddy Bear, Teddy Bear’’. Utrwalaliśmy również słownictwo z Unitu 1 i 2.

16.02.2022

Na zajęciach w tym tygodniu utrwalaliśmy piosenkę ,,Three Blue Balls’’ oraz słownictwo związane z zabawkami. Poznaliśmy rymowankę ,,Teddy Bear, Teddy Bear’’ i ilustrowaliśmy jej treść gestami. Wykonaliśmy ćwiczenia na str. 23 w podręczniku.

09.02.2022 r.

W tym tygodniu utrwalaliśmy nazwy zabawek (ball, car, doll, teddy bear, robot, blocks ). Śpiewaliśmy piosenkę ,,My Favourite Toys’’. Słuchaliśmy nagrania historyjki ,,Let’s Tidy Up!’’. Poznaliśmy nową piosenkę ,,Three Blue Balls’’ i ilustrowaliśmy jej treść gestami.

02.02.2002 r.

W tym tygodniu utrwalaliśmy nazwy zabawek (ball, car, doll, teddy bear, robor, blocks ). Śpiewaliśmy piosenkę ,,My Favourite Toys’’ – słuchając nagrania pokazywaliśmy gestami jej treść. Wykonaliśmy ćwiczenie w podręczniku – str. 19 – dzieci rozpoznawały bohaterów podręcznika oraz nazwy zabawek, nazywały je i kolorowały.

5.01.2022

W tym tygodniu utrwalaliśmy słownictwo związane z pogodą (sunny, rainy, windy, cloudy) – graliśmy w gry językowe utrwalające poznane słownictwo. Śpiewaliśmy piosenki: ,,How’s the weather?’’, ,,Rain, Rain, Go Away’’ oraz ,,Two Yellow Leaves’’.

 

15.12.2021

W tym tygodniu poznaliśmy słownictwo związane ze świętami Bożego Narodzenia (Christmas tree, star, bell, candle, wreath, present, candy cane, stocking, Christmas ball, elf, snowman, Santa, reindeer). Śpiewaliśmy piosenki: ,,We wish you a Merry Christmas’’, ,,I’m a little snowman’’, ,,Hello Reindeer’’. Tańczyliśmy do piosenki ,,Reindeer Pokey’’. Graliśmy w gry językowe utrwalając nowe słownictwo.

8.12.2021

W tym tygodniu poznaliśmy słownictwo związane ze Św. Mikołajem (Santa, reindeer, elf, sleigh, present) i elementy stroju Św. Mikołaja. Graliśmy się w grę ,,Silly Santa’’ – dzieci patrząc na obrazki odgadywały, które elementy stroju brakują Mikołajowi i nazywały je po angielsku (hat, boots, coat, pants, bag, gloves, belt). Poznaliśmy nowe piosenki: ,,Hello Reindeer’’ oraz ,,His Name is Santa Claus’’. Tańczyliśmy do piosenki ,,Reindeer Pokey’’. Graliśmy w gry językowe utrwalające poznane słownictwo.

1.12.2021

W tym tygodniu utrwalaliśmy słownictwo związane z pogodą (sunny, rainy, windy, cloudy) śpiewając piosenkę ,,How’s the weather?’’ Wskazywaliśmy odpowiednią pogodę na ilustracji – podr. str. 15. Śpiewaliśmy piosenkę ,,Two Yellow Leaves’’. Poznaliśmy nową piosenkę ,,Rain, Rain, Go Away’’ i rysowaliśmy naszą ulubioną pogodę – podr. str. 14.

 

24.11.2021

W tym tygodniu utrwalaliśmy słownictwo z poprzednich zajęć (book, crayon, table, chair) i śpiewaliśmy piosenkę ,,This Is My Classroom’’. Poznaliśmy też piosenkę ,,Two Yellow Leaves’’. Kolorowaliśmy ilustrację związaną z treścią piosenki – podr. str. 13. Utrwalaliśmy słownictwo związane z pogodą (sunny, rainy, windy, cloudy) i rysowaliśmy naszą ulubioną pogodę – podr. str. 14.

17.11.2021

W tym tygodniu utrwalaliśmy słownictwo z poprzednich zajęć (book, crayon, table, chair) i śpiewaliśmy piosenkę ,,This Is My Classroom’’. Poznaliśmy historyjkę ,,Where’s My Crayon?’’ i odpowiadaliśmy na pytania dotyczące jej treści. Kolorowaliśmy ilustrację związaną z treścią historyjki – podręcznik s. 11.

 

10. 11.2021

Na dzisiejszych zajęciach poznaliśmy słownictwo związane z przedmiotami znajdującymi się w sali (book, crayon, table, chair) i śpiewaliśmy nową piosenkę ,,This Is My Classroom’’. Wykonaliśmy zadanie na stronie 9 w podręczniku – dzieci odszukiwały na obrazku i nazywały przedmioty, naklejały naklejki i kolorowały obrazek przedstawiający nowo poznane słownictwo. Na zakończenie zajęć pożegnaliśmy się piosenką ,,Goodbye’’.

 

3.11.2021

Na dzisiejszych zajęciach powtarzaliśmy słownictwo związane z pogodą (sunny, rainy, windy, cloudy) i śpiewaliśmy poznaną na poprzednich zajęciach piosenkę o pogodzie – Wheather chant. Dzieci odpowiadały na pytanie: What’s the weather like today? (Jaka jest dzisiaj pogoda?). Powtarzaliśmy także nazwy członków rodziny (mummy, daddy, brother, sister, granny, grandad) grając w gry językowe. Utrwalaliśmy poznane dotąd piosenki ,,I Love My Family”, ,,Family Fingers’’ oraz ,,One Red Heart’’. Dzieci rysowały swoją rodzinę – podr. str. 4 i opisywały ją mówiąc: It’s my … (mummy, daddy, brother, sister, granny, grandad). Na zakończenie zajęć pożegnaliśmy się z Dex’em i zaśpiewaliśmy piosenkę ,,Bye-bye’’

27.10.2021.

W tym tygodniu na zajęciach utrwalaliśmy nazwy członków rodziny (mummy, daddy, brother, sister, granny, grandad). Śpiewaliśmy piosenki ,,I Love My Family” oraz ,,Family Fingers’’. Wprowadziliśmy słownictwo związane z pogodą (sunny, rainy, windy, cloudy) – dzieci wskazywały właściwe obrazki i pokazywały gestami pogodę. Poznaliśmy nową piosenkę o pogodzie – Wheather chant. Oglądaliśmy ponownie historyjkę ,,Hello, Dex!’’ i w podręczniku na str. 5 dzieci kolorowały głównego bohatera – Dex’a. Śpiewaliśmy piosenkę ,,One Red Heart’’ i dzieci rysowały serce po śladzie i kolorowały je na czerwono. Na zakończenie zajęć pożegnaliśmy się z Dex’em i zaśpiewaliśmy piosenkę ,,Bye-bye’’

20.10.2021.

W tym tygodniu na zajęciach powtórzyliśmy Hello Song (piosenkę na powitanie) oraz
Bye-bye Song (piosenkę na pożegnanie). Oglądaliśmy historyjkę ,,Hello Dex’’ i dzieci odpowiadały na pytania dotyczące jej treści, a następnie kolorowały w podręcznikach rysunek Dexa. Śpiewaliśmy piosenkę ,,I love my family” oraz ,,Family fingers’’. Wprowadziliśmy słownictwo związane z pogodą (sunny, rainy) – dzieci wskazywały właściwe obrazki i pokazywały gestami. Nauczyliśmy się piosenki związanej z pogodą. Utrwalaliśmy również słownictwo związane z członkami rodziny – dzieci przyklejały naklejki przedstawiające poszczególnych członków rodziny i rysowały swoją własną rodzinę, a potem ją opisywały (podręcznik str. 3-4).

13.10.2021.

W tym tygodniu na zajęciach powtórzyliśmy Hello Song (piosenkę na powitanie) oraz
Bye-bye Song (piosenkę na pożegnanie), które dzieci chętnie ilustrowały gestami. Dzieci wysłuchały historyjki ,,Hello Dex” i odpowiadały na pytania dotyczące jej treści. Utrwalaliśmy słownictwo związane z członkami rodziny – gry językowe. Śpiewaliśmy piosenkę ,,I love my family”. Poznaliśmy również nową piosenkę ,,Family fingers”.

06.10.2021.

Na pierwszych zajęciach dzieci zapoznały się z pytaniem What’s your name? (Jak masz na imię?) i udzielały na nie odpowiedzi (My name is…) Dzieci poznały również bohaterów podręcznika: dinozaura Dex i jego przyjaciół – Meg, Charlie, Buddy. Wprowadziliśmy Hello Song (piosenkę na powitanie) oraz Bye-bye Song (piosenkę na pożegnanie). Poznaliśmy słówka związane z członkami rodziny: mummy, daddy, brother, sister, granny, grandad. Wprowadziliśmy piosenkę ,,I love my family”. Utrwalaliśmy poznane słownictwo poprzez gry językowe z kartami obrazkowymi.

25.05.2022

W tym tygodniu utrwalaliśmy nazwy zwierząt domowych z Unitu 5 oraz piosenkę ,,Pets, pets, pets’’. Słuchaliśmy nagrania historyjki z Unitu 5 i śledziliśmy ją na obrazkach. Wykonaliśmy zadania na str. 39-41 w podręczniku.

04.05.2022

W tym tygodniu utrwalaliśmy nazwy zabawek z Unitu 4 (teddy bear, doll, train, skipping rope, ball, board game). Poznaliśmy rymowankę ,,Let’s play together’’. Mówiliśmy jaka jest nasza ulubiona zabawka (My favourite toy is…). Wykonaliśmy zadania na str. 32-34 w podręczniku.

 

20.04.2022

W tym tygodniu poznawaliśmy nazwy zabawek (teddy bear, doll, train, skipping rope, ball, board game). Graliśmy w grę Lucy’s Leaves – podr. str. 28. Odpowiadaliśmy na pytanie o posiadane zabawki przy użyciu konstrukcji Have you got…?. Powtarzalismy również nazwy kolorów i mówiliśmy jakiego koloru są poszczególne zabawki.

 

09.03.2022

W tym tygodniu powtarzaliśmy poznane nazwy części ciała. Śpiewaliśmy piosenkę ,,I’m a big monster’’. Tańczyliśmy do piosenki ,,Head and shoulders’’ oraz ,,The Pinocchio’’.

02.03.2022

W tym tygodniu powtarzaliśmy nazwy części ciała (head, mouth, nose, eyes, fingers, toes). Słuchaliśmy historyjki – podr. str. 23. Poznaliśmy piosenkę ,,I’m a big monster’’ i ilustrowaliśmy jej treść gestami. Tańczyliśmy również do piosenki ,,Head and shoulders’’.

23.02.2022

W tym tygodniu poznaliśmy nazwy części ciała (head, mouth, nose, eyes, fingers, toes). Wykonaliśmy ćwiczenia ze str. 20 – 21 w podręczniku z Unitu 3. Poznaliśmy piosenkę ,,Head and shoulders’’ i ilustrowaliśmy jej treść gestami.

16.02.2022

Na zajęciach w tym tygodniu utrwalaliśmy materiał z rozdziałów Hello oraz 1-2. Wykonaliśmy ćwiczenia na str.18 i 19 w podręczniku – dzieci słuchały nagrania i wskazywały odpowiednie obrazki oraz kolorowały obrazek według wzoru.

 

09.02.2022 r.

W tym tygodniu utrwalaliśmy liczebniki 1-10. Mówiliśmy rymowankę ,,What’s your favourite colour?’’ i powtarzaliśmy wszystkie poznane dotąd nazwy kolorów. (red, green, yellow, black, blue, orange, pink, purple, white, brown). Wykonaliśmy ćwiczenia na str.17 w podręczniku – dzieci kolorowały liczby na odpowiedni kolor zgodnie z treścią nagrania, słuchaliśmy historyjki i odgrywaliśmy ją wcielając się w role bohaterów podręcznika.

 

02.02.2002 r.

W tym tygodniu rozpoznawaliśmy i nazywaliśmy liczby 7-10. Poznaliśmy rymowankę ,,What’s your favourite colour?’’ Dzieci odpowiadały na pytanie: What’s your favourite colour? (Jaki jest twój ulubiony kolor?). Utrwalaliśmy nazwy kolorów (red, green, yellow, black, blue, orange, pink, purple, white, brown). Wykonaliśmy ćwiczenia na str. 16 – podręcznik.

 

5.01.2022

W tym tygodniu utrwalaliśmy kolory (red, green, yellow, black, blue, orange, pink, purple, white, brown). Dzieci nazywały zwierzątka i kolory i kolorowały ilustrację zgodnie z instrukcją – podr. str. 13. Śpiewaliśmy piosenkę ,,What colour is the butterfly?’’. Graliśmy w gry językowe utrwalające poznane słownictwo.

15.12.2021

W tym tygodniu poznaliśmy słownictwo związane ze świętami Bożego Narodzenia (Christmas tree, star, bell, candle, wreath, present, candy cane, stocking, Christmas ball, elf, snowman, Santa, reindeer). Śpiewaliśmy piosenki: ,,We wish you a Merry Christmas’’, ,,I’m a little snowman’’, ,,Hello Reindeer’’. Tańczyliśmy do piosenki ,,Reindeer Pokey’’. Graliśmy w gry językowe utrwalając nowe słownictwo. Wykonaliśmy zadania z podręcznika związane ze świętami Bożego Narodzenia – podręcznik str. 68.

8.12.2021

Na zajęciach w tym tygodniu poznaliśmy słownictwo związane ze Św. Mikołajem (Santa, reindeer, elf, sleigh, present). Zapoznaliśmy się również z elementami stroju Św. Mikołaja. Graliśmy się w grę ,,Silly Santa’’ – dzieci patrząc na obrazki odgadywały, które elementy stroju brakują Mikołajowi i nazywały je po angielsku (hat, boots, coat, pants, bag, gloves, belt). Poznaliśmy nowe piosenki: ,,Hello Reindeer’’ oraz ,,His Name is Santa Claus’’. Tańczyliśmy do piosenki ,,Reindeer Pokey’’. Graliśmy w gry językowe utrwalające poznane słownictwo.

1.12.2021

W tym tygodniu utrwalaliśmy liczebniki 1-6 i kolory (red, green, yellow, black) – podr. str. 10-11. Poznaliśmy nowe kolory (blue, orange, pink, purple, white, brown). Słuchaliśmy nagrania i wskazywaliśmy odpowiednie kolory w podręczniku – str. 12. Graliśmy w gry językowe utrwalające poznane słownictwo.

24.11.2021

W tym tygodniu powtarzaliśmy materiał z rozdziału Hello i rozdziału 1 – podręcznik str. 9-10. Powtarzaliśmy nazwy zwierzątek (ladybird, butterfly, caterpillar, bee, ant, snail), kolory (red, green, yellow, black) oraz liczebniki 1-6.

17.11.2021

W tym tygodniu utrwalaliśmy liczebniki 1-6 oraz kolory: red, green, yellow, black. Śpiewaliśmy piosenkę ,,Six little ants’’. Powtarzaliśmy również nazwy zwierzątek: ladybird, butterfly, caterpillar, bee, ant, snail. Na zakończenie zajęć pożegnaliśmy się piosenką ,,Goodbye’’.

10. 11.2021

Na dzisiejszych zajęciach dzieci odszukiwały zwierzątka na obrazkach (ladybird, butterfly, caterpillar, bee, ant, snail), nazywały je i kolorowały – podr. str. 7. Udzielały również odpowiedzi na pytanie: Where is…? (Gdzie jest…?) i wskazywały postaci w podręczniku. Poznaliśmy rymowankę ,,Six little ants’’ – dzieci słuchały nagrania i wskazywały występujące w rymowance zwierzątka na ilustracji – podr. str. 8. Uczyliśmy się liczyć w zakresie 1-6 oraz nazywaliśmy kolory: red, green, yellow, black. Na zakończenie zajęć pożegnaliśmy się piosenką ,,Goodbye’’.

3.11.2021

W tym tygodniu na zajęciach słuchaliśmy historyjki ,,Hide and seek’’ – podr. str. 6. – dzieci słuchały nagrania historyjki i wskazywały na obrazkach gdzie ukryli się jej bohaterowie. Odpowiadały na pytania: Where is …? (Gdzie jest…?) i wskazywały palcem w podręczniku. Utrwalaliśmy słownictwo z poprzednich zajęć (ladybird, butterfly, caterpillar, bee, ant, snail) grając w gry językowe. Śpiewaliśmy również piosenkę ,,Where’s the snail?’’ i bawiliśmy się w chowanego (hide and seek) – dzieci szukały ukrytych w sali kart obrazkowych ze zwierzątkami odpowiadając na pytanie: Where is …?Here – Tutaj. Na zakończenie zajęć pożegnaliśmy się śpiewając piosenkę ,,Goodbye’’.\

 

27.10.2021.

W tym tygodniu na zajęciach utrwalaliśmy imiona bohaterów podręcznika i powtarzaliśmy kolory (green, yellow, red) – dzieci słuchały nagrania i kolorowały zwierzątka odpowiednim kolorem. Utrwalaliśmy słownictwo z poprzednich zajęć (ladybird, butterfly, caterpillar, bee, ant, snail) – dzieci odszukiwały zwierzątka na ilustracji w podręczniku, rysowały fragmenty ich ciał po śladzie i kolorowały je. Uczyliśmy się reagowania na komendy – Turn around! Close your books! Open your books! Stand up! Sit down! Śpiewaliśmy również piosenkę ,,Where’s the snail?’’ Utrwalaliśmy słownictwo grając w gry językowe. Na zakończenie zajęć zaśpiewaliśmy piosenkę ,,Goodbye’’.

20.10.2021.

W tym tygodniu na zajęciach powtórzyliśmy piosenki Hello Song (piosenkę na powitanie) oraz Bye-bye Song (piosenkę na pożegnanie), które dzieci chętnie ilustrowały gestami. Utrwalaliśmy imiona bohaterów podręcznika. Wysłuchaliśmy historyjki i dzieci wskazywały odpowiednie postaci pojawiające się w nagraniu (podr.str.2). Tworzyliśmy papierowe pacynki przedstawiające głównych bohaterów podręcznika i z ich pomocą odgrywaliśmy historyjkę. Powtórzyliśmy liczebniki 1-3 (one, two, three) oraz kolory (green, yellow, red). Utrwalaliśmy słownictwo z poprzednich zajęć (ladybird, butterfly, caterpillar, bee, ant, snail). Graliśmy w grę ,,Lucy’s Leaves’’ – podr.str.4.

13.10.2021.

W tym tygodniu na zajęciach powtórzyliśmy piosenki Hello Song (piosenkę na powitanie) oraz Bye-bye Song (piosenkę na pożegnanie), które dzieci chętnie ilustrowały gestami. Dzieci poznały zwierzątka (ladybird, butterfly, caterpillar, bee, ant, snail). Uczyliśmy się także reagowania na komendy (Stand up, Sit down, Close your eyes, Open your eyes, Turn around, Jump). Śpiewaliśmy piosenkę ,,Where’s the snail?’’. Utrwalaliśmy poznane słownictwo poprzez gry językowe.

06.10.2021.

Na pierwszych zajęciach dzieci zapoznały się z pytaniem What’s your name? (Jak masz na imię?) i udzielały na nie odpowiedzi (My name is…). Dzieci zapoznały się również z bohaterami podręcznika (Bugs Team): biedronka Lucy, gąsienica Colin, pszczółka Bella. Poznaliśmy Hello Song (piosenkę na powitanie) oraz Bye-bye Song (piosenkę na pożegnanie). Wysłuchaliśmy historyjki (podręcznik s.2) przedstawiającej bohaterów podręcznika. Poznaliśmy liczebniki 1-3 (one, two, three) oraz kolory (green, yellow, red). Utrwalaliśmy poznane słownictwo poprzez gry językowe.